EQUIPS COOPERATIUS

EL TREBALL EN EQUIP ÉS EINA QUE UTILITZAM DINS LES AULES COM A RECURS A  ENSENYAR, TREBALLANT D'AQUESTA MANERA, ELS ALUMNES APRENDRAN MILLOR ELS CONTINGUTS ESCOLARS, JA QUE S'AJUDEN ELS UNS ALS ALTRES. 

HEM ESTAT TREBALLANT DIFERENTS ACTIVITATS DE MANERA COOPERATIVA I JA HA ARRIBAT L'HORA DE CREAR ELS GRUPS. 
PER LA FORMACIÓ D'AQUESTS GRUPS, HO HEM FET MITJANÇANT UNA DINÀMICA COOPERATIVA:  "EL PUZZLE SENSE PARAULES": CADA INFANT TENIA UNA PEÇA D'UN PUZZLE AMB UN MARGE D'UN COLOR, I SENSE HAVER DE PARLAR, SIMPLEMENT COMUNICANT-SE AMB GESTOS, HAVIEN DE TROBAR LES PECES DEL SEU PUZZLE, I UN COP ES TROBAVEN S'AGAFAVEN DE LA MÀ. UNA VEGADA LES TROBAVEN TOTES, HAVIEN DE MONTAR EL PUZZLE. 
 

I ARA? COM HO PUC FER PER SI NECESSIT QUE VENGUI TOT L'EQUIP DE LÚAN, ALEIX, PAULA, SALIM? O EL DE ROGER, NATALIA, HELENA I GUILLE?  O EL DE THIAGO, SOFÍA, MIGUEL I JAEL? O EL DE CLAUDIA, LUCÍA, GERARD I LLUC? O EL DE BELLA, ALEJANDRO, SORAYA I JAVI? QUÈ FARIEU VOSALTRES, ELS VAIG PREGUNTAR? 

I FÀCILMENT ME CONTESTAREN, RECORDAREN QUE L'ANY PASSAT CADA EQUIP TENIA UN NOM, I QUE HAVIEN DE PENSAR UN NOM. 
PER PODER TRIAR EL NOM DE L'EQUIP HO FEIM MITJANÇANT L'ESTRUCTURA COOPERATIVA "FOLI GIRATORI" ON CADA INFANT APORTA LA SEVA IDEA, DESPRÉS LA PRESENTA A LA RESTA D'EQUIP I ENTRE TOTS HAN DE FORMAR UN NOM ENTRE TOTES LES IDEES QUE TENEN, AQUEST HA ESTAT EL RESULTAT:  





UNA VEGADA, TOT L'EQUIP S'HA POSAT D'ACORD, ELABOREN LA SEVA TARGETA IDENTIFICATIVA, DIBUIXANT UN LOGOTIP QUE REPRESENTI EL SEU NOM ENTRE TOTS. 
 
 
 

 



Comentaris