NO ES TRACTA SOLS DE TROBAR UNES RESPOSTES ALS CONFLICTES QUE SURTEN AL PATI, SINÓ QUE CAL MOTIVAR-LOS I ENGRESCAR-LOS EN AQUEST PROCÉS DE MILLORA.
PER AIXÒ HEM PREPARAT UN JOC ATRACTIU PER DESPERTAR INQUIETUDS CAP AL PROJECTE "COM CONSTRUÏM UN PATI?", PER TAL QUE PUGUIN VIVENCIAR, EXPERIMENTAR, DEDUIR CONCLUSIONS, ABSTREURE IDEES, PER PODER CONTINUAR EL NOSTRE PROCÉS PER CONSTRUIR UN PATI DIVERTIT, AMB SOMRIURES I ALEGRIES I SOBRETOT QUE APORTI UN APRENENTATGE DE CONEIXEMENTS TRANSFERIBLES EN ALTRES SITUACIONS I QUE SIGUIN RELLEVANTS SOCIALMENT PER A TOTHOM.
QUÈ HI HA AQUÍ BAIX? JUST QUAN ELS INFANTS VEUEN LA MUNTANYA TAPADA AMB LA TELA BLANCA, COMENCEN A PARLAR I A FER LES PRIMERES DEDUCCIÓNS DEL QUE POTSER.
- SORAYA: HAY UN VESTIT.
- ALEIX: UN TODOTERRENO.
- CLAUDIA: JOCS DE COHESIÓ.
- LÚAN: MOTOS.
- LLUC: UNA MOTO ELÉCTRICA.
- ROGER: TAMBOR.
- ALEX: RODES.
- SALIM: COCHES.
-GERARD: TAMBOR EPR FER MÚSICA.
- JAEL: UN TAXI.
- BELLA: UNES RODES.
- JAVI: UN COCHE JEEP.
- MIGUEL. ROBA.
- M: VOLEU SABER QUÈ S'AMAGA AQUÍ BAIX?
- TOTS/ES: SIIIII
- M: LLEGIRÉ UNES PISTES QUE ESTAN ESCRITES I PODEU ANAR APORTANT IDEES DEL QUÈ POTSER. DESPRÉS ANIREM BUSCANT BAIX LA TELA EL QUE POT HAVER...


-LUCÍA: PODEN SER TACONS.
- ALEJANDRO: RODES
- SORAYA I PAULA: FER CONSTRUCCIOSN I FILES.
PISTA: M’ENCANTA LA MÚSICA.
-ALEIX: GUITARRA
- SORAYA: TAMBOR.
- LÚAN: BATERIA
- JAVI: INSTRUMENTOS.
- CLAUDIA: TUBOS
- PAULA: UN PALO PARA TOCAR.
- CLAUDIA. I FER SONS.
PISTA: MMMM QUÈ BO AQUEST MENJAR.
-ALEIX: JUGAR A COMIDAS.
- SOFÍA: COMIDA.
- SORAYA: PLATOS.
- PAULA: CASSOLES.
- JAVI: SAL
- SORAYA: MESA.
PISTA: ENCERTA QUE ENCERTARÀS.
- ROGER: PILOTES DE BÁSQUET.
- LUCÍA: DISCOS.
PISTA: CREA, DIBUIXA, GAUDEIX
- CLAUDIA: PINTAR.
- LUCÍA: UNA PISSARRA, A VEGADES PINTAM AMB TIZAS.
PISTA: PUC ANAR MOLT AVIAT I MOLT A POC A POC.
- LLUC; BICIS.
- ÁLEX: CÓRRER
- GUILLERMO: HACER CARRERAS.
PISTA: ESTIC ALS ARBRES PERÒ ME POTS UTILIZAR QUAN JA HE CAIGUT.
- CLAUDIA: FLORES
- PAULA: HOJAS
PISTA:M’AGRADA QUE ME TRACTIS BÉ.
- BELLA: JUGUETES
- M: I QUÈ PODRÍEM FER AMB TOT AQUESTS MATERIALS, JOGUINES, PAELLES, OLLES, CULLERES, POALS DE PINTURA, RODES, PINYES...
- TOTS: JUGAR.
- M: PERÒ A QUI TENIM MOLT POC MATERIAL, COM PODEM JUGAR?
- PAULA: PUES FER-HO.
- M: EL QUÈ HEM DE FER?
- PAULA: UNA CUINETA PER LAS OLLAS.
- M: AHH VAL, TOTS ELS NENS I TOTES LES NENES QUE SORTIM AL PATI, ELS DE 3, 4 I 5 ANYS JUGAM NOMÉS A LA CUINETA?
- CLAUDIA: NOO, PERQUÈ NO CABEM. JUGAREM A DIFERENTS JOCS.
- M: PERÒ A QUI AL PATI NO TENIM JOCS?
- ROGER I SOFÍA: ELS MONTAM.
- M: AAAHHH, VOLEU CONSTRUIR JOCS AL PATI. DONCS AIXÍ SI TENIM MOLTS DE JOCS PODEM SER EXPERTS DEL PATI I ENSENYAR A LES ALTRES CLASSES.
- GUILLERMO: ASÍ NO NOS PELEAMOS PARA LA BICI O CUANDO JUGAMOS A PELEAS.
-M: VOLEU FER UN PROJECTE DE COM MONTAR ELS JOCS AL PATI?
- TOTS/ES: SIII
PER AIXÒ HEM PREPARAT UN JOC ATRACTIU PER DESPERTAR INQUIETUDS CAP AL PROJECTE "COM CONSTRUÏM UN PATI?", PER TAL QUE PUGUIN VIVENCIAR, EXPERIMENTAR, DEDUIR CONCLUSIONS, ABSTREURE IDEES, PER PODER CONTINUAR EL NOSTRE PROCÉS PER CONSTRUIR UN PATI DIVERTIT, AMB SOMRIURES I ALEGRIES I SOBRETOT QUE APORTI UN APRENENTATGE DE CONEIXEMENTS TRANSFERIBLES EN ALTRES SITUACIONS I QUE SIGUIN RELLEVANTS SOCIALMENT PER A TOTHOM.
QUÈ HI HA AQUÍ BAIX? JUST QUAN ELS INFANTS VEUEN LA MUNTANYA TAPADA AMB LA TELA BLANCA, COMENCEN A PARLAR I A FER LES PRIMERES DEDUCCIÓNS DEL QUE POTSER.
- SORAYA: HAY UN VESTIT.
- ALEIX: UN TODOTERRENO.
- CLAUDIA: JOCS DE COHESIÓ.
- LÚAN: MOTOS.
- LLUC: UNA MOTO ELÉCTRICA.
- ROGER: TAMBOR.
- ALEX: RODES.
- SALIM: COCHES.
-GERARD: TAMBOR EPR FER MÚSICA.
- JAEL: UN TAXI.
- BELLA: UNES RODES.
- JAVI: UN COCHE JEEP.
- MIGUEL. ROBA.
- M: VOLEU SABER QUÈ S'AMAGA AQUÍ BAIX?
- TOTS/ES: SIIIII
- M: LLEGIRÉ UNES PISTES QUE ESTAN ESCRITES I PODEU ANAR APORTANT IDEES DEL QUÈ POTSER. DESPRÉS ANIREM BUSCANT BAIX LA TELA EL QUE POT HAVER...



-LUCÍA: PODEN SER TACONS.
- ALEJANDRO: RODES
- SORAYA I PAULA: FER CONSTRUCCIOSN I FILES.
PISTA: M’ENCANTA LA MÚSICA.
-ALEIX: GUITARRA
- SORAYA: TAMBOR.
- LÚAN: BATERIA
- JAVI: INSTRUMENTOS.
- CLAUDIA: TUBOS
- PAULA: UN PALO PARA TOCAR.
- CLAUDIA. I FER SONS.
PISTA: MMMM QUÈ BO AQUEST MENJAR.
-ALEIX: JUGAR A COMIDAS.

- SORAYA: PLATOS.
- PAULA: CASSOLES.
- JAVI: SAL
- SORAYA: MESA.
PISTA: ENCERTA QUE ENCERTARÀS.
- ROGER: PILOTES DE BÁSQUET.
- LUCÍA: DISCOS.
PISTA: CREA, DIBUIXA, GAUDEIX

- LUCÍA: UNA PISSARRA, A VEGADES PINTAM AMB TIZAS.
PISTA: PUC ANAR MOLT AVIAT I MOLT A POC A POC.
- ÁLEX: CÓRRER
- GUILLERMO: HACER CARRERAS.
PISTA: ESTIC ALS ARBRES PERÒ ME POTS UTILIZAR QUAN JA HE CAIGUT.
- CLAUDIA: FLORES
- PAULA: HOJAS
PISTA:M’AGRADA QUE ME TRACTIS BÉ.
- BELLA: JUGUETES
- M: I QUÈ PODRÍEM FER AMB TOT AQUESTS MATERIALS, JOGUINES, PAELLES, OLLES, CULLERES, POALS DE PINTURA, RODES, PINYES...
- TOTS: JUGAR.
- M: PERÒ A QUI TENIM MOLT POC MATERIAL, COM PODEM JUGAR?
- PAULA: PUES FER-HO.
- M: EL QUÈ HEM DE FER?
- PAULA: UNA CUINETA PER LAS OLLAS.
- M: AHH VAL, TOTS ELS NENS I TOTES LES NENES QUE SORTIM AL PATI, ELS DE 3, 4 I 5 ANYS JUGAM NOMÉS A LA CUINETA?
- CLAUDIA: NOO, PERQUÈ NO CABEM. JUGAREM A DIFERENTS JOCS.
- M: PERÒ A QUI AL PATI NO TENIM JOCS?
- ROGER I SOFÍA: ELS MONTAM.
- M: AAAHHH, VOLEU CONSTRUIR JOCS AL PATI. DONCS AIXÍ SI TENIM MOLTS DE JOCS PODEM SER EXPERTS DEL PATI I ENSENYAR A LES ALTRES CLASSES.
- GUILLERMO: ASÍ NO NOS PELEAMOS PARA LA BICI O CUANDO JUGAMOS A PELEAS.
-M: VOLEU FER UN PROJECTE DE COM MONTAR ELS JOCS AL PATI?
- TOTS/ES: SIII
Qué hi havia, llavors? Cassoles, poals, culleres, boles, pinyetes...?
ResponEliminaEs convertiran en creadors de jocs pel pati? Qué xulo!
Havia diferents materials, alguns els k ja tenim al pati i altres que hem afegit com són les olles,pinyes, poals..
ResponEliminaLa idea és que es converteixen en grans experts de jocs de pati, i puguin ensenyar als altres infants a jugar.
Poc a poc anirem desenvolupant el projecte, a veure quines idees surten.. segur que a la següent entrada, es veu tot més clar 😉