LA SETMANA DE LA LLENGUA TÉ DE TEMÀTICA L'EIVISSA DEL FUTUR... PER AIXÒ, ABANS DE COMENÇAR AMB LA SETMANA, ENS HEM APROPAT AL FUTUR. HEM FET UNA ROTLLANA AMB EL MICRO CONTESTANT "QUÈ ÉS EL FUTUR?"
1. ANDER Y LA MÁQUINA DEL TIEMPO
2. ROBOTS PARA EL VERANO
(SI PITJAU AL DAMUNT PODEU ACCEDIR AL CONTE.)
REFLEXIONS DESPRÉS DEL CONTE:
QUÈ ENS AGRADARIA SER A NOSALTRES QUAN SIGUEM GRANS?
COM SERÀ EL FUTUR?


- ÁLEX: EL MUNDO
- GERARD: ELS PLANETES.
- ROGER: LO QUE PASSAVA ABANS, COSES EXTRANYES.
- PAULA: EL ESPACIO.
- BELLA: DONDE VAN LOS GRANDES.
- JAVI: LA LUNA
- GUILLE: ILUMINATI
- ALEIX: YO ME VOY A CONSTRUIR UNA MÁQUINA PARA IR AL FUTURO, QUAN ERA PETIT.
VEIENT QUE ERA DIFÍCIL DE DEFINIR EL CONCEPTE VAIG CANVIAR DE PREGUNTA...
"QUÈ PASSARÀ QUAN SIGUIM GRANS'"
- PAULA: QUE TODO CAMBIARÁ.
- ALEIX: QUE TENDRÉ MOLTS DE HIJO I SERÉ INVENTOR.
- ROGER: SEREM VELLS I JO SERÉ ASTRONAUTA.
- GERARD: MUS FAREM GRANS.
- GUILLE: TENDRÉ UN CA.
- ÁLEX: VOY A SER FUTBOLISTA Y ENTRENARÉ CON LOS GRANDES.
- SOFÍA: TRABAJAREMOS.
- SORAYA: TENDREMOS GATITOS.
- NATALIA: SERÉ PELUQUERA.
- BELLA: IREMOS AL INSTITUTO DONDE LOS GRANDES TRABAJAN.
- JAVI: IRÉ CON MI HERMANO A LA ESCUELA DE MOTOS.
- MIGUEL: FARÉ ROBOTS.
- LÚAN: IRÉ CON MI HERMANO A SU CLASE.
UN ALTRE DIA, DESPRÉS D'AQUESTA CONVERSA VAM FER LA TERANYINA MÀGICA DEL FUTUR PER DEIXAR CONSTÀNCIA DE LES SEVES IDEES PRÈVIES.




- ALEIX: HI HAURÀ GRIFOS (AIXERES) DE SUC I GELAT AL PATI.
- LUCÍA: UNA ESCOLA GRAN I MAB MOLTS DE MESTRES.
- SORAYA: HAURÀ CORETS I NO NOS PELEAREMOS.
- THIAGO: HABRÁ GLOBOS
- GERARD: HAURÀ PLANETES
- LLUC: HI HAURÀ ANIMALS PER LA CARRETERA.
- LÚAN: SEREM TOTS AMICS:
- PAULA: CANVIARÀ LA CIUTAT.
- CLAUDIA: CANVIARAN LES COSES DE L'ESCOLA.
- JAEL: HI HAURÀ PERSONES PEQUEÑAS.
- ÁLEX: ELS ROBOTS ENS AJUDARAN.
-BELLA : EL PATIO SERÁ CON FLORES Y ÁRBOLES.
- GUILLE: HAURÀ CASAS COHETES.
- ROGER: HI HAURÀ PATIS MÉS DIVERTITS I AMB MOLTES JOGUINES.
- ISAAC: HABRÁ UN PAÍS CON PERSONAS GRANDES U CASAS GRANDES.
- JAVI: UN MUNDO CON COCHES RÁPIDOS.
- MIGUEL: HABRÁ ROBOTS MESTRES.
- NATALIA: CANIVARÁ LA DECORACIÓN DE L'ESCOLA.
SALIM: LAS PAREDES SERAN DE COLORES.




PER PODER CONSOLIDAR MÉS EL CONCEPTE FUTUR, QUE PER NOSALTRES ES TANT ABSTRACTE I A L'HORA LLUNYÀ, VAM CONTAR DOS CONTES.
1. ANDER Y LA MÁQUINA DEL TIEMPO
2. ROBOTS PARA EL VERANO
(SI PITJAU AL DAMUNT PODEU ACCEDIR AL CONTE.)
REFLEXIONS DESPRÉS DEL CONTE:
QUÈ ENS AGRADARIA SER A NOSALTRES QUAN SIGUEM GRANS?
- SOFÍA: PROFESORA DE GIMNASIA.
- PAULA: PASTELERA.
- LUCÍA: GRANJERA.
- ALEIX: CIENTÍFICO.
- CLAUDIA: PROFESORA DE SINCRONIZADA
- BELLA: CUIDADORA DE ANIMALES.
- ROGER: CIENTÍFIC.
- JAVI: FUTBOLISTA.
-ÁLEX: FUTBOLISTA.
- LÚAN: ROBOT PINGÜINO.
- SORAYA: PELUQUERA.
- GERARD: FUTBOLISTA.
- GUILLE: ROBOT MONSTRUOSO.
- LLUC. FUTBOLERO.
- NATALIA: CUIDADORA DE PINGÜINO.
- MIGUEL: CONSTRUCTOR DE ROBOTS.
- SALIM: ROBOT.
COM SERÀ EL FUTUR?
- LUCIA: NO HI HAURÀ COTXES NI CARRETERES, ANIREM CAMINANT.
- ALEIX: NO HI HAURÀ CORTE INGLES.
- LÚCIA: NO HI HAURÀ BOTIGUES PER COMPRAR ROBA, NALTRUS COSIREM.
QUÈ ÉS UNA MÀQUINA DEL TEMPS?
-CLAUDIA: ES UNA COSA QUE TRANSPORTA COSAS.
- GERARD: COSAS A DONDE TU QUIERAS IR.
- ROGER: QUE ENS PODEM VEURE QUAN SIGUEM GRANS.
L'EXPOSICIÓ D'INFANTIL AQUEST ANY, CONSISTEIX EN CREAR UNA MÀQUINA DEL TEMPS I VEURE COM VOLEM L'ESCOLA DEL FUTUR? PER AIXO HEM FET DIFERENTS ACTIVITATS RELACIONADES AMB L'EXPOSICIÓ.
PRIMER HEM DISSENYAT COM ENS AGRADARIA QUE FOS LA MÀQUINA DEL TEMPS, AMB L'ESTRUCTURA FOLI GIRATORI, CADA MEMEBRE DE L'EQUIP APORTAVA UNA IDEA, L'ESCRIVIA AMB L'AJUDA DE TOTS ELS COMPANYS/ES I DESPRÉS HO DIBUIXAVEN I PINTAVEN.
CADA EQUIP COOPERATIU HA COMENÇAT CONTESTANT UNA PREGUNTA, I DESPRÉS DE POSAR-HO EN COMÚ, ELS ALTRES EQUIPS HAN APORTAT RESPOSTES PER AMPLIAR LES PREGUNTES.



COMA SEGONA ACTIVITAT, UNA VEGADA JA CENTRATS, HEM DECIDIT SABER MÉS SOBRE L'ESCOLA DEL FUTUR. APROFITANT LA TERANYINA D'IDEES PRÈVIES, VAM DIVIDIR EN 5 PREGUNTES COM SERÀ L'ESCOLA DEL FUTUR:
1. COM SERAN LES AULES?
2. COM SERÀ L'EDIFICI DE L'ESCOLA?
3. VOM ENS ENSENYARA I QUI ENS ENSENYARÀ?
4. COM SERÀ EL PATI?
APROFITANT LA REUNIÓ DE LES FAMÍLIES, TAMBÉ VAM FER UNA ESTRUCTURA COOPERATIVA "IDEES COMPARTIDES" PER SABER QUE OPINEN LES NOSTRES FAMÍLIES SOBRE "COM VOLEM L'ESCOLA DEL FUTUR"?
A LA NOSTRA EXPOSICIO DE LA SETMANA DE LA LLENGUA VEUREU TOTES LES APORTACIONS, LES DELS INFANTS, LES FAMÍLIES I A LA DELS MESTRES...
A LA NOSTRA EXPOSICIO DE LA SETMANA DE LA LLENGUA VEUREU TOTES LES APORTACIONS, LES DELS INFANTS, LES FAMÍLIES I A LA DELS MESTRES...
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada