AQUEST PROJECTE PER MANCA DE TEMPS ESTÀ PLANTETJAT DES DEL JOC, ÉS A DIR, MITJANÇANT ACTIVITATS COOPERATIVES QUE IMPLIQUEN JOC I MOVIMENT DESCOBRIM CARACTERÍSTIQUES PER RESPONDRE A LA PREGUNTA REPTE "PER QUÈ EXISTEIX LA LLUNA DE SANG?"
PRIMER HEM DE SABER SOBRE DIFERENTS CONCEPTES, ABANS DE TROBAR LA RESPOSTA A LA PREGUNTA REPTE.ELS CONCEPTES QUE VOLEM DESCOBRIR SÓN LES IMATGES QUE VAM FER AMB EL PUZLE D'IDEES PRÈVIES: SOL, TERRA I LLUNA.
PRIMERA ACTIVITAT: PARAULES AL MIG. "QUÈ DESCOBRIM DEL SOL?"
CADA EQUIP COOPERATIU TENIA DIFERENTS PARAULES AL MIG DE LA TAULA, HAVIEN D'ASSOCIAR CADA PARAULA AMB UNA IMATGE/PICTOGRAMA. PER PODER FER BÉ L'ASSOSSIACIÓ LLEGÍEM ENTRE TOTS LA FRASE I EL BUIT DE LA PARAULA TENIA AL COSTAT LA IMATGE/PICTOGRAMA CORRESPONENT.
CADA MEMBRE DE L'EQUIP ANAVA FENT UNA PARAULA.


SEGONA ACTIVITAT: ENIGMES GIRATORIS "QUÈ DESCOBRIM DE LA TERRA?"
L'ACTIVITAT ESTAVA PLENA D'ENIGMES, QUE DONAVEN RESPOSTA A PARAULES CLAU.
PER ESBRINAR L'ENIGMA, CADA MEMBRE DE L'EQUIP HAVIA HAVIA D'AGAFAR LA CARPETA AMB UNA FULLA QUE HAVIA PREPARADA I SORTIR A FORA A DESXIFRAR L'ENIGMA. UNA VEGADA DESXIFRAT, TORNAVEN A LA TAULA I EMPLENAVEN AMB L'AJUDA DELS ALTRES COMPANYS/ES LA O LES PARAULES CLAUS QUE HAVIA ESBRINAT.
AIXÍ HO HAN FET TOTS/ES ELS/LES MEMBRES DE L'EQUIP FINS TENIR TOTS ELS ENIGMES DESXIFRATS.
UNA VEGADA DESXIFRAT AMB L'AJUDA DE LES MESTRES I/O INFANTS QUE S'ATREVIEN FEIEM LA LECTURA DEL QUE HAVÍEM ESCRIT.





ACTIVITAT 3: "SOPA DE LLETRES GIRATÒRIA" QUÈ DESCOBRIM DE LA LLUNA?
7 PARAULES DESTAQUEN DAMUNT UNA FULLA, CADA UNA TÉ UN COLOR. ELS INFANTS HAN DE TROBAR DINS LA SOPA DE LLETRA CADA PARAULA.ABANS DE COMENÇAR A BUSCAR LA PARAULA, AMB L'AJUDA DEL DIBUIX INTENTÀVEM DEDUIR QUINA ERA LA INFORMACIÓ QUE ENS PROPORCIONAVA LA PARAULA.
TOTES AQUESTES INFORMACIONS HAN ESTAT CONTRASTADES AMB EXPERTS, ÉS A DIR, AMB VÍDEOS QUE ENS DONAVEN L'EXPLICACIÓ DE TOT EL QUE HAVÍEM DESCOBERT.

PRIMER HEM DE SABER SOBRE DIFERENTS CONCEPTES, ABANS DE TROBAR LA RESPOSTA A LA PREGUNTA REPTE.ELS CONCEPTES QUE VOLEM DESCOBRIR SÓN LES IMATGES QUE VAM FER AMB EL PUZLE D'IDEES PRÈVIES: SOL, TERRA I LLUNA.
PRIMERA ACTIVITAT: PARAULES AL MIG. "QUÈ DESCOBRIM DEL SOL?"
CADA EQUIP COOPERATIU TENIA DIFERENTS PARAULES AL MIG DE LA TAULA, HAVIEN D'ASSOCIAR CADA PARAULA AMB UNA IMATGE/PICTOGRAMA. PER PODER FER BÉ L'ASSOSSIACIÓ LLEGÍEM ENTRE TOTS LA FRASE I EL BUIT DE LA PARAULA TENIA AL COSTAT LA IMATGE/PICTOGRAMA CORRESPONENT.
CADA MEMBRE DE L'EQUIP ANAVA FENT UNA PARAULA.


SEGONA ACTIVITAT: ENIGMES GIRATORIS "QUÈ DESCOBRIM DE LA TERRA?"
L'ACTIVITAT ESTAVA PLENA D'ENIGMES, QUE DONAVEN RESPOSTA A PARAULES CLAU.
PER ESBRINAR L'ENIGMA, CADA MEMBRE DE L'EQUIP HAVIA HAVIA D'AGAFAR LA CARPETA AMB UNA FULLA QUE HAVIA PREPARADA I SORTIR A FORA A DESXIFRAR L'ENIGMA. UNA VEGADA DESXIFRAT, TORNAVEN A LA TAULA I EMPLENAVEN AMB L'AJUDA DELS ALTRES COMPANYS/ES LA O LES PARAULES CLAUS QUE HAVIA ESBRINAT.
AIXÍ HO HAN FET TOTS/ES ELS/LES MEMBRES DE L'EQUIP FINS TENIR TOTS ELS ENIGMES DESXIFRATS.
UNA VEGADA DESXIFRAT AMB L'AJUDA DE LES MESTRES I/O INFANTS QUE S'ATREVIEN FEIEM LA LECTURA DEL QUE HAVÍEM ESCRIT.







ACTIVITAT 3: "SOPA DE LLETRES GIRATÒRIA" QUÈ DESCOBRIM DE LA LLUNA?
7 PARAULES DESTAQUEN DAMUNT UNA FULLA, CADA UNA TÉ UN COLOR. ELS INFANTS HAN DE TROBAR DINS LA SOPA DE LLETRA CADA PARAULA.ABANS DE COMENÇAR A BUSCAR LA PARAULA, AMB L'AJUDA DEL DIBUIX INTENTÀVEM DEDUIR QUINA ERA LA INFORMACIÓ QUE ENS PROPORCIONAVA LA PARAULA.
TOTES AQUESTES INFORMACIONS HAN ESTAT CONTRASTADES AMB EXPERTS, ÉS A DIR, AMB VÍDEOS QUE ENS DONAVEN L'EXPLICACIÓ DE TOT EL QUE HAVÍEM DESCOBERT.


Comentaris
Publica un comentari a l'entrada