Benvolgudes famílies,
Haureu vist
que avui els Robocoets tenen un full a la carpeta. La feina que es proposa
tracta d’abraçar dos àrees curriculars: música i llengües (podeu triar català o castellà).
D’aquesta
manera, els hi he explicat que han de fer una feina individual sobre un
instrument musical i exposar-ho a la resta de la classe.
Aquesta
exposició ha de ser curta (màxim 5 minuts) i s’ha d’ajustar al full que se’ls
hi ha donat (no val ampliar en una cartolina, ni fer un recull d’imatges extra,
ni res més d’allò que es demana al full).
Us penjo una
còpia de la feina per si heu d’imprimir-ne una de nova, pel que sigui.
La idea és que:
- 1. Triïn un instrument:
el que sigui, el que més els hi cridi l’atenció per estrany, per conegut, per
interès, etc.
- 2. Cerquin informació sobre
aquest: a quin tipus o família d’instruments pertany i on es va
crear.
- 3. Nombrin un autor,
compositor o músic que empri aquest instrument i sigui un poc conegut per ells
almenys.
- 4. Facin
un dibuix o enganxar una foto de l’instrument.
- 5. Expliquin
per escrit per què l’han triat.
La exposició i
entrega serà el dia 25 de novembre i aquesta vegada l’aspecte principal que es
tindrà en compte serà la realització de la tasca i que aquesta estigui
presentable (feta amb cura, neta, amb bona lletra i sense pressa).
Poc a poc
anirem fent-ne més sobre altres aspectes i sempre donaré (en la mesura de lo
possible) una setmana sencera per a la realització de l’activitat.
Ànim i
endavant!
Una abraçada!
Patri
__________________
Queridas familias,
Habréis visto que hoy los Robocoets tienen una hoja en la
carpeta. El trabajo que propuesto trata de abarcar dos áreas curriculares:
música y lenguas (podéis escoger catalán o castellano).
De este modo, les he explicado que tienen que hacer un
trabajo individual sobre un instrumento musical y exponerlo al resto de la
clase.
Esta exposición tiene que ser corta (máximo 5 minutos) y
se tiene que ajustar a la hoja que se les ha dado (no vale ampliar en una
cartulina, ni hacer una recolecta de imágenes extra, ni nada más de aquello que
se pide a la hoja).
Os cuelgo una copia del trabajo por si tenéis que
imprimir una nueva, por lo que sea.
La idea es que:
- 1. Elijan un instrumento: el que sea, el que más les llame la atención por
extraño, por conocido, por interés, etc.
- 2. Busquen información sobre éste: a qué tipo o familia de instrumentos
pertenece y dónde se creó.
- 3. Nombren un autor, compositor o músico que emplee este instrumento y sea
un poco conocido para ellos al menos.
- 4. Hagan un dibujo o
peguen una foto del instrumento.
- 5. Expliquen por escrito por qué lo han elegido.
La exposición y entrega será el día 25 de noviembre y esta
vez el aspecto principal que se tendrá en cuenta será la realización de la
tarea y que ésta esté presentable (hecho con cuidado, limpio, con buena letra y
sin prisa).
Poco a poco iremos haciendo otras sobre otros aspectos y
siempre daré (en la medida de lo posible) una semana entera para la realización
de la actividad.
¡Ánimo y adelante!
¡Un abrazo!
Patri
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada