Primera feina a fer / Primer trabajo a hacer

Benvolgudes famílies,

Haureu vist que avui els Robocoets tenen un full a la carpeta. La feina que es proposa tracta d’abraçar dos àrees curriculars: música i llengües (podeu triar català o castellà).

D’aquesta manera, els hi he explicat que han de fer una feina individual sobre un instrument musical i exposar-ho a la resta de la classe.

Aquesta exposició ha de ser curta (màxim 5 minuts) i s’ha d’ajustar al full que se’ls hi ha donat (no val ampliar en una cartolina, ni fer un recull d’imatges extra, ni res més d’allò que es demana al full).

Us penjo una còpia de la feina per si heu d’imprimir-ne una de nova, pel que sigui.

La idea és que:

  • 1.     Triïn un instrument: el que sigui, el que més els hi cridi l’atenció per estrany, per conegut, per interès, etc.
  • 2.    Cerquin informació sobre aquest: a quin tipus o família d’instruments pertany i on es va crear.
  • 3.    Nombrin un autor, compositor o músic que empri aquest instrument i sigui un poc conegut per ells almenys.
  • 4.    Facin un dibuix o enganxar una foto de l’instrument.
  • 5.    Expliquin per escrit  per què l’han triat.

La exposició i entrega serà el dia 25 de novembre i aquesta vegada l’aspecte principal que es tindrà en compte serà la realització de la tasca i que aquesta estigui presentable (feta amb cura, neta, amb bona lletra i sense pressa).

Poc a poc anirem fent-ne més sobre altres aspectes i sempre donaré (en la mesura de lo possible) una setmana sencera per a la realització de l’activitat.

Ànim i endavant!

Una abraçada!

Patri

__________________

Queridas familias,

Habréis visto que hoy los Robocoets tienen una hoja en la carpeta. El trabajo que propuesto trata de abarcar dos áreas curriculares: música y lenguas (podéis escoger catalán o castellano).

De este modo, les he explicado que tienen que hacer un trabajo individual sobre un instrumento musical y exponerlo al resto de la clase.

Esta exposición tiene que ser corta (máximo 5 minutos) y se tiene que ajustar a la hoja que se les ha dado (no vale ampliar en una cartulina, ni hacer una recolecta de imágenes extra, ni nada más de aquello que se pide a la hoja).

Os cuelgo una copia del trabajo por si tenéis que imprimir una nueva, por lo que sea.

La idea es que:

  • 1.    Elijan un instrumento: el que sea, el que más les llame la atención por extraño, por conocido, por interés, etc.
  • 2.   Busquen información sobre éste: a qué tipo o familia de instrumentos pertenece y dónde se creó.
  • 3.    Nombren un autor, compositor o músico que emplee este instrumento y sea un poco conocido para ellos al menos.
  • 4.    Hagan un dibujo o peguen una foto del instrumento.
  • 5.    Expliquen por escrito por qué lo han elegido.

La exposición y entrega será el día 25 de noviembre y esta vez el aspecto principal que se tendrá en cuenta será la realización de la tarea y que ésta esté presentable (hecho con cuidado, limpio, con buena letra y sin prisa).

Poco a poco iremos haciendo otras sobre otros aspectos y siempre daré (en la medida de lo posible) una semana entera para la realización de la actividad.

¡Ánimo y adelante!

¡Un abrazo!

Patri



Comentaris